Tillbaka i Västerås

Verkar som att våren är på väg med planerade 17 grader på lördag. Jag å andra sidan ska jobba som en tok från och med nu fram tills vi ska till Rom för att hinna få ihop tillräckligt med flextid. Suck, men det ska nog gå det med. Det är kul att jobba så!
 
Jag kom hem från Umeå igår och har rätt så fullt upp nu efter semestern, men ett par minuters rast unnar jag mig för att kunna skicka en uppdatering till min omvärld! Påskhelgen i Piteå med familjen var jättebra. Trots variation i vädret hann vi ändå promenera, äta gott, umgås, spela spel och dricka kaffedrinkar! Det var jättemysigt även om det var varmt som tusan i mitt sovrum, haha. Helgen avslutades med att jag och Stefan avlägsnade oss tillbaka till Umeå och måndagsdraftade som på gamla goda tiden och igår hade vi en mysdag. Vi åt lunch på skolan, bussade till stan och köpte nya skor till Stefan och lite magickort för hans Umeå checkar (från blodgivningen). Sedan köpte jag en ny våroutfit (se instagram) och vi tog även en fika på espresso house där vi öppnade alla boosters. Sedan bussade vi hemåt och köpte pizza på ÅC innan vi tog med det hem till rummet och såg Big bang theory och fixade våra standardlekar. Sedan speltestade vi några matcher innan det bara var att hoppa in i bilen och till flygplatsen. Tiden går som vanligt för fort, men det var bästa helgen på länge! Får tänka tillbaka på den tills nästa gång vi ses! (förhoppningsvis bara om två veckor... :D men vi får se...)
 
Annars så räknar jag ner till juni då Stefan kommer tillbaka till Västerås och bor med mig över sommaren. Hallelujah! Happiness! :D
 
Idag ska jag träna Bodypump, handla, slänga sopor och allmänt plocka och fixa det som inte hanns med innan jag reste iväg. Men först, jobba till kl. 17. 
 
Adjöss och hoppas vi ses snart!
 
PS. Semester v.29-30 vilket innebär prerelease i Umeå igen. :D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0