Två månader senare...

Nu var det ett tag sen jag bloggade, men tänkte skriva en snabb uppdatering nu innan det är dags för att äta lunch (chevrepizza muums!). Har haft fullt upp hela sommaren (som alltid) och inte lagt tid på att uppdatera bloggen. Nu har jag fortfarande inte tid, men tänkte att jag skulle göra det ändå, haha!

Jag flyttar från Västerås om två veckor och två dagar så flyttpack är i full gång. Jag flyttar denna gången till Växjö med grabben och vi får vår första gemensamma lgh! Så som sagt mycket att göra samtidigt som jag vill avsluta tiden i Västerås på ett värdigt sätt genom att göra de saker jag vill innan vi flyttar. Under september månad kommer dock mr S åka till Umeå och göra klart ex-jobbet men sen kommer han ner och bor med mig på heltid. Det ska bli kul att byta miljö och framförallt: Att börja plugga igen!

Så nu vet ni lite mer hur landet ligger. Jag uppdaterar mer så småningom. Be well alla och ha det så bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0