8 månader!!

Nu har jag jobbat i Västerås hela 8 månader. Nu är det "slutspurten" kvar! Bara ett halvår kvar här i Västerås (kanske troligen möjligtvis förlängning?). Har varit en underbart rolig upplevelse, men just nu ser jag framemot att få börja plugga igen och få en klass och kanske kanske kanske en nollning (eller åtminstone nått?!). och att få bo tillsammans med mr. S (iaf under sommaren...).
 
Tillbaka på jobbet och S har åkt. Men jag sörjer inte värst för det, för om bara ynka 10 dagar så åker jag upp till Umeå och är ledig hela 9 (NIO!!) dagar! Nu ska jag fortsätta jobba. Fullt ös till klockan 16. Sedan ska jag hem, handla, äta och tvätta. Kanske spela lite AC också! Har iaf fått tanka energi under ledigheten så det ska väl räcka i tio dagar!
 
Over and out från södra sverige. (vi har typ "snö" igen...)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0