Trött...

... så in i norden. Och har inte alls tid med det.. Suck. Ska försöka göra en kort uppdatering såhär på min lilla paus. Jobbar till klockan 16 idag och sedan ska jag handla och hämta smörgåstårta. Sedan jäkta hem och städa, packa och äta middag. Därefter hoppa iväg till MDF för att få in lite matcher i Magicsommarturneringen som jag deltar i haha. Förra veckan låg jag på delad förstaplats, denna vecka, njaaaaaa.... (missade draften så fick tre stycken booster att bygga en sealed-lek på... inte optimalt...).
 
Nåja, såvida jag inte däckar ska väl allt det där ordna sig. Sedan ska jag hem och sooooova ut. Upp och duscha. Släkten P från USA kommer till Västerås imorgon så vi ska ha ett riktigt genuint svenskt midsommarfirande genom att trycka in så många svenska traditioner som möjligt. Det ska bli roligt att träffa dem igen och få visa dem Sverige och Europa. :3 Efter sång, dans, grill och jordgubbar åker ena delen tillbaka till Sthlm och jag och S stannar i Västerås.
 
På lördag åker vi till Övik och blir där i 3 dagar, yaaay. Det blir rundvandring, sightseeing, shopping och stormiddag och mys. Jag längtar så mycket dit! Ska försöka trycka in lite sömn och hoppas att tröttheten och illamåendet ger med sig snart. Orkar inte vara sjuk längre, blä!
 
Sedan åker släkten P till London och Barcelona och jag blir kvar i Västerås och jobbar. Men jag ska också ha kul! Ska på koncert och sedan till Sandhamn, planerar in lite webbshopping också nu när lönen droppar in! Veckan därpå så kommer de tillbaka och hänger i Sthlm, varpå jag nog åker dit någon em efter jobbet och umgås med dem. Torsdag den 2 juli kommer brorsan till Västerås och gör stan osäker, vi ska på Power meet! På fredag ska vi äta middag på AllStars och se på finbilscruisingen, vandra runt i stan och titta på bilar. Lördag ska vi ta oss ut till flygfältet och söndag åker han hem!
 
Happ happ så långt allt väl. Så kommer vecka 28 och där jobbar jag fem dagar, får mitt antagningsbesked till Universiteten, måste bestämma/få veta hur det blir med jobb, söka lägenhet på lämplig plats. Så en lugn veckan fram till FRRRREDAGEN kommer och vi åker till UUUUUUMEÅÅÅÅÅÅ!! <3<3 Sedan börjar min semester som en semester skall: två dagar fullproppade med MAGIC, STEFF och TÅRTA! Därefter tar vi en chill dag i Umeå innan vi beger oss norrut. En vecka i Piteå, för att sedan återvända söderut och tillbringa en vecka i Ö-vik.
 
Så. Det är lugna puckar nu framöver, hehe. ;) Ska försöka pressa in lite sömn och krya på mig så jag orkar hela alltet. Som inte slutar där, men resten tar vi lite längre fram. Så tre fullproppade veckor och två veckors semester på det. Jag ser framemot det! Yaay! 
 
PS. Föresten, för att citera S, "tack vare din idioti så är mitt hem här numera" (när jag skämtade och sa att han skulle gå hem). Det vill säga, jag har blivit med sambo igen :D DS.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0