Mycket som händer...

Om två veckor så flyttar jag till min nya lägga, så just nu har jag fullt upp med att packa, sortera och rensa ut. Så slipper jag flytta saker "i onödan". Mellan dessa packinsatser så spelar jag wow, ser på serier, försöker hinna läsa och även handla/laga mat. Nu har jag lagat mat i helgen för hela veckan woo... Späckat schema så mina dagar är rätt fullpackade även efter jobbet... Jag ska strax gå och äta lunch, minipausar bara innan eftersom ett av mina nya mål är att blogga något (iaf lite grann) en gång i veckan.
 
Snart är det prerelease igen och då åker jag till Umeå igen, sedan två (?) veckor till så är det påsk. Fullt upp! :D Sedan ska jag kanske se Stiftelsen den 11:e april och i maj bär det av till Rom. Och om min jobb slutar den 31 maj så är det bara två veckor efter resan... Får jag fortsätta såå blir det längre... Men veckan 29 och 30 är jag ju ledig hursomhelst eftersom biblioteket är stängt haha ;) (om jag får fortsätta jobba)...
 
Men men våren är i antågande och jag har sjuuukt mycket vårkänslor och sugen på uppfräschning och förändring (som vanligt), så jag har lite saker jag ska försöka ta mig i kragen och göra:
 
- Telefonmöte med world class gym ang. medlemskap (Börja med bodypump 1-2 ggr i veckan, kanske andra pass också??)
- Läsa böcker (i allmänhet, ska försöka avsätta några timmar på helgen iaf till att börja med)
- Blogga en gång i veckan (typ som nu)
- Plugga magic inför prereleasen och kanske även domarfrågor
- Fortsätta med yoga och lägga in 30-60 min promenader lördag och söndag
- Veckohandling/veckomatsedel (började förra veckan)
- Wow, Starstable och lite AC ;)
- Rensa dator, saker m.m.
 
Typ det där.... Börjar lite smått så jag inte blir förtvivlad så det inte blir någon av någonting haha ;P
Yoga, promenader, veckohandling och spel har jag börjat med. Och bloggen, igen! Sen lär jag ju ha dagar då jag bara skiter i allt, men det är okey, då och då!
 
Nu ska jag hoppa i väg på lunch sedan fullt ös tills jag slutar kl 17. Och när jag slutar, är det fortfarande ljust ute!! :D
 
Ha det!
Hejs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0