Snart...

Flyttar jag!! 
Packar och donar och under tiden så längtar jag efter denna: 
 
Hoppas på att hitta någon som vill sälja den åt mig för inte alltför mycket... Den senaste jag såg gick på $402... Second hand... Damn märkesklänning haha

http://lolibrary.org/apparel/royal-library-ribbon-jsk

 

Drömmar, drömmar! På lördag är det j-market så då kanske jag blir ägare till ännu en klänning, lite accessoarer mm. Vi får väl se. Jag har VIP-biljett så slipper stå i kööö~. Förutom att jag måste stiga upp astidigt (samt flytta i helgen) så längtar jag extremt mycket!

 

Sen ska jag köpa en lolitaperuk (inför sommaren kanske?) och strutta runt i Lolita-kläder. Abstinens anyone? :D (Marika + Julia??! Kom hit så vi kan leka tillsammans!! :D I lolita ;P)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nordsvensken

drömmer om ett liv norr om polcirkeln

RSS 2.0